torsdag 5 januari 2017

Jullovsmorgnar

Jag och mina smågrabbar fortsätter njuta av jullovet, vi sover till 8-8:15! Långa mysiga frukostar och pyjamas fram till lunch. Igår kunde vi vara ute och njuta av snön men idag var det så himla kallt så en halvtimme fick vara nog...
Morgonvy från igår, älskar rosa himlar de ger mig alltid lite pirr i magen!

Dagens morgonvy från sovrumsbalkongen, fina Sunne kyrka!

 Älskar att vyn omges av skog...
Vyn från barnens fönster är också skog... Jag är uppväxt ett stenkast från skogen och nu bor jag en stenkast ifrån, känns fint på något sätt...

1 kommentar:

  1. Mysigt med härliga sovmorgnar och långfrukost...och utelek ;))
    Här har det varit så kallt idag (över 20 grader ) så ute har jag inte varit , bara gått mellan bilen och affärerna, för vi har helghandlat idag...och nu är jag så trött att jag snart kryper till kojs...vi tänkte mysa till med bubbel och två rätters idag, men vi försöker i morgon i stället, hihi...
    Kram bia

    SvaraRadera