måndag 6 februari 2017

Om att längta

Det händer något med mig när det lider mot vår, jag får reselängtan! Det var ett tag sedan som vi var iväg nu, senast var jag och J till Warszawa medans äldsta sonen var hos farmor och farfar, det var 2012!

Utsikten från vår balkong på Hotel Hetman

Ännu en från balkongen, en förväntansfull Frida som är redo att ge sig ut på stan

Älskar ju sånt här! Gamla gator och fasader...
Så splittrad nu angående resor, ska barnen med? vågar man med tanke på hur orolig världen känns? Har en längtan efter att uppleva nya platser samtidigt som jag tycker det är lite läskigt...
Men den här känslan, vakna upp i en stad, käka frukost, ta fram kartan och planera dagens rutt och sen ge sig ut, den vill jag uppleva snart igen <3

1 kommentar:

  1. Älskar att resa !!...alltid lika roligt tycker jag ;)
    Vi ska resa till Kanarieöarna i maj med ett annat par i två veckor, har rest mycket men har aldrig varit dit (San Augustin ) så det ska bli kul !...roligt att ha en resa att se fram emot...kanske åker vi till något annat ställe senare i höst också ;). Vet inte hur gamla barn du har, men visst är det roligt att ha barnen med...min dotter blir 22 i juni, men hon gillar att åka med oss ändå....hon älskar att snorkla och dyka (har dykcertifikat ) just nu är hon i Argentina har varit där i fem veckor och ska vara där i tre veckor till
    !!!! Du kan tro att jag saknar henne nu !!!
    Hoppas du/ni hittar en resa snart ;))
    Kram bia

    SvaraRadera