lördag 30 december 2017

Julkort del 2

Rensade minneskortet förut och såg att det var massa bilder jag inte hunnit visa, lite pyssel och så bl.a. Så här kommer de också...
Sa jag att jag älskade "bil med gran"? Bilen och granen är köpta separat och så snurrade jag ihop dem...

Årets adventsstake(ar), klistrade på små plåtsiffror också!

Signalhornet/trumpeten passar bra på jul tycker jag!

Nejlikor i apelsiner, doftar jul!

Pepparkaksbak av pepparkaksgubbar såklart!



Ljusslingor och snö är en fin kombo

Julstjärna av tumstock, varför inte?

Miniatyrjul

Jag gjorde knäckklubbor också, gott!

Påminner mig om Astrid Lindgrenfilmerna!


Ännu mera pyssel

Fina lyktor av äggvita och strösocker!



Polkagriskola, farligt gott!

Detta fina fat fick jag av min mor i julklapp!

Sunne i julskrud <3

1 kommentar:

  1. Så många fina pyssel du gjorde under december! Får nog kolla in här inför nästa jul för att få lite tips!
    Kram Eva
    PS. Nu påminde du mig om att jag måste rensa mitt minneskort!

    SvaraRadera