tisdag 6 februari 2018

Ljuset återvänder...

Med ljuset som återkommer kommer också lusten tillbaka, lusten till att greja i hemmet! Har fått nytt sug att göra om lite eller bara flytta om det vi har.
Det har blivit en liten "vilda västernhörna" på skänken i vardagsrummet med kaktusar och horn!

Kära gamla traderafyndade boxningshandskarna!

En ny butelj på kökshyllan

Vilda västern som sagt!

På dörren in till pojkarnas...

På barnens skrivbord, pennhållaren är ett senare loppisfynd!

Färgglada trummor på barnrummet!

Mässingsamlingen!

2 kommentarer:

  1. Håller med att det är kul att ändra om lite nu när ljuset återvänder. Några nya kuddar och nya växter och så flytta om lite saker, det räcker så för att hemmet ska kännas uppiffat. Du har så fina saker.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Gillar också mässing...men här åker stakar och dyl. fram och tillbaka, hihi...tar fram och ställer undan ;)...beroende på vad jag har för andra prylar framme. Nu längtar jag tills att få fixa till vardagsrummet med nya kuddar och stilleben...men jag väntar ut våren lite först !!...och jag lär nog få vänta, haha...så mycket snö som vi har här. Men det kliar i fingrarna kan jag säga...vill liksom inte börja med rosa kuddar ännu...väntar som sagt lite till ;). Hoppas allt är bra med dig !
    Kram

    SvaraRadera