söndag 17 september 2017

Barnrum!

Något som jag ofta återkommer till är barnrum! Älskar att greja inne hos dem, just nu delar de men så småningom blir det ett varsitt. Jag tror att de tycker det är mysigt att dela rum iaf :)


Här kommer en liten sneekpeek på hur det ser ut, man kan väl säga att temat går under; flaggor, vimplar, färg och loppisfynd.
På tavelhyllan har jag ramat in ett vykort på Alfons samt en sida ur en gammal barnbok. En registreringskylt hänger där också.


Pompoms i taket samt en Union Jackflagga från Tradera. Järnsäng från IKEA som jag fyndat på en Köp & Säljsida.

Flaggspel i taket samt en vimpel med signalflaggor som hänger i fönstret.

Industrilampa från loppis över skrivbordet.

Boxningshandskar från Tradera.

Detta var från Levis sida av rummet, vill ni se den andra sidan också?


1 kommentar:

  1. Klart vi vill se andra sidan också! Du gör så fint för dina grabbar! Jag vet att jag också tyckte det var roligt att piffa till hos barnen, stundom var det kaos i eras rum men så är det med barn.
    Kram Eva

    SvaraRadera