söndag 3 september 2017

Öppet Hus på SRF

Av en slump såg jag att Sunne Ryttarförening hade Öppet Hus i helgen. Tänkte att det skulle vara en trevlig aktivitet med barnen och för mig själv som gammal hästtjej ;)


Sagt och gjort vi drog till stallet med våra vänner Emelie, Enya och Juni. Och så nostalgisk jag blev av stallet, lukten och känslan av den mjuka mulen...





Tipspromenad

Kluriga frågor

Klappa shettisar


Glada barn påväg runt ridhuset


Levi gillade mest att springa runt. Mysigt att tänka på att jag själv gått så många ggr här inne i stallet som liten hästtjej!



Gamla målningen vid tvätten är kvar

Dags att rida !

Liam vågade sig upp och tyckte det var så kul!

Juni var så morsk och stolt uppe på stallets största häst!



Tack för ridturen Carla!


Uti vår hage

Få saker är så fridfulla som en häst i en sommarhage tycker jag...

Många fina hästar som ville komma fram och hälsa




Tack för denna gång vackra djur!

2 kommentarer:

  1. Nostalgi för dig kan jag tro! Kanske killarna vill börja rida så du får komma tillbaka till stallet?
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni tyckte det var trevligt !...och är man en "gammal" hästtjej så....
    Själv har jag aldrig varit någon hästtjej...är även allergisk mot häst, fast jag tror att det har blivit bättre med åren, för jag kan vara vid hästar utan att få allergi nu ;))...tänk nu är sommaren över och hösten tar vid....vemod men även förväntan ;)
    Kram bia

    SvaraRadera